weekend i paris

Om jag fick bestämma helt önskade jag just nu att jag var i paris över helgen, dagen skulle ha spenderats något i stil med det nedan.

Efter att ha checkat in på hotelet tar vi  en promenad bort till eiffeltornet för att  påbörja den rätt så obehagliga resan uppåt i tornet (var livrädd när jag var där i sommras). När vi njutit av utsikten och tagit dom klassiska turistfotona beger vi oss till närmsta supermarket där vi köper med oss en låda öl, lite vin och diverse plockmat för att sätta oss i parken precis nedanför eiffeltornet tillsammans med säkert 10 000 franska studenter för en mysig kvällspicknick.

Skjorta H&M 198 kronor

Shorts H&M 198 kronor

Låga converse http://www.asos.com/ 33 pund

solglasögon topman 12 pund

hatt http://www.asos.com/ 10 pund

Väska ebay.com ca 65 dollar inkl frakt

Kamera Ebay.com just nu 80 dollar + frakt

(på dom 2 nedre bilderna ser ni först mig, blöt och skakig efter en minst sagt hemsk promenad upp i eiffeltornet, på den andra bilden ser ni parken jag nämnde i inlägget)

forts. följer.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hatten är underbar. Ändra färgerna på bandet till rött o marinblått och allt är som gjort för en tur på sjön

2009-05-09 @ 10:44:30
Postat av: jimmy

fredrik: håller helt med, hatten är helt fantastisk, gillar den runda formen och färgen på bandet!

2009-05-09 @ 12:29:13
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0