veckans ebaykap: bruna portföljer

Just väskor och framförallt läderväskor kan kosta uppemot vad en vanlig student får per år av CSN så därför listar jag nu sex stycken bruna portföljer, till mer studentvänliga priser, som jag gillar. Mina två absoluta favoriter är den första och den fjärde som är rikritgt riktigt snygga!




 från vänster till höger

brun/röd portflöl just nu ca 600 kronor

brun portfölj just nu ca 130  kronor + frakt (kontakta säljaren)

avskalad stilren portfölj just nu ca 400 kronor inkl frakt
mörkbrun portfölj just nu ca 750 kronor inkl frakt
Stilren röd/brun portfölj just nu ca 650 kronor inkl frakt

smal och enkel portfölj just nu ca 75 kronor+ frakt


Kommentarer
Postat av: Markus

Är det inte jättejobbigt att köpa grejer via Ebay?

2009-05-07 @ 17:25:19
Postat av: jimmy

markus: nej verkligen inte, du budar hem varan och betalar vi paypal och varan är för det mesta hemma innom nån vecka, har aldrig upplevt något strul och jag har köpt runt 10 varor via ebay! Det är iaf inte jobbigare än att köpa via internet i övrigt!

2009-05-07 @ 20:31:56
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/
Postat av: Chrille

Hej Jimmy!

grym blogg igen!

Ska du till Hultsfred eller?

ha det

/Chrille

2009-05-07 @ 20:55:02
URL: http://chrillet.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Chrille: ja, hultsfred är det enda jag planerat i sommar!

2009-05-07 @ 21:32:01
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0