H&M är din vän som student

Idag har jag spenderat dagen med lite shopping, bla så har jag ju växt ur min studentkostym så det var dags att köpa en ny marinblå. Har tidigare tittat på en marinblå kostym i 100% bomull från H&M och såg till min glädje att den kostade strax under 1200 kronor så självkklart slog jag till. Köpte även en vit skjorta med cutaway-krage då en vän spillde rödvin på min gammla, måste säga att det är väldigt tacksamt att deras skjortor är som sydda för min lönniga kropp!  En trevlig detalj med kavajen är att alla knappar är bruna vilket ger lite mer liv till den än mörkblåa diton.

Så för alla er som har panik inför studenten eller något annat tillfälle och plånboken inte tillåter en "mindre" investering vill jag verkligen tipsa er om H&Ms kostym, själv är jag väldigt nöjd.

Gick omkring i säkert ett tiotal butiker men kom endå bara hem med saker från H&M!


Vem har sagt att det måste kosta skjortan att vara väklädd?

 
Allt från H&M förutom brösnäsduken som är från MQ
Kostym ca 1200 kronor  (nyinköpt)
skjorta 298 kronor (nyinköpt)
slips 98 kronor på rea förra året

Dom andra två plaggen jag inhandlade var (även dessa från H&M för 149 kronor resp 498 kronor)




shortsen är en aning långa men det löstes genom att vika upp dem typ 2 varv och kavajen är riktigt sval och skön, fodret är väldigt tunt så kavajen andas väldigt bra!

Kommentarer
Postat av: Phil

Det var Samuel Garlöv som sa det...

2009-05-25 @ 18:17:19
Postat av: Anonym

Jaså, så HM har Cut-awayskjortor? Det måste genast inhandlas.

2009-05-25 @ 18:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0