dagens ångest

Måste få gnälla lite, dagens ångest var att stå framför spegeln iklädd min kavaj jag hade på studenten för ett år sedan och inse att "den är fan för liten" , vilket iof. inte är så konstigt med tanke på att jag idag väger runt 6-7 kilo mer än då!
har försökt intala mig själv att fan den passar visst men tillslut tar förnuftet över.
så nu blir det jakt på en ny marinblå kostym, så fårt ekonomin tillåter alltså!

Jag tänkte därför sälja min gamla kavaj, den är från Brothers och märket Riley, den är gjord i 100% ull i storlek 48 och slimfit, nypris ca 1200-1300 kronor, det är dubbel sprud för övrigt.
(passade utmärkt på mig förra sommaren och då vägde jag mellan 75-80 kilo och är 181 cm lång, men går som sagt var att lägga in i midjan sålänge axlarna passar!) kan återkomma med fler mått ifall någon är intresserad.

Jag hade tänkt mig att starta på ca 300 kronor, är ni intresserade skicka ett mail till mig på [email protected] och lägg ett bud.
(kan även fixa fler bilder ifall någon vill)

Kommentarer
Postat av: Markus

Hehe, för mig är det tvärtom. Jag skulle prompt ha en mörkblå kavaj till min student förra året, men utbudet på marinblå kavajer/kostymer i min stad är nästintill icke existerande. Så det fick bli en för stor mörkblå klubblazer. Men här om dagen när jag provade den för första gången på ett år så märkte jag att tiden på gymmet har gett resultat så nu sitter den faktiskt helt okej!



Hoppas du får den såld! :)

2009-05-15 @ 16:25:03
Postat av: Jimmy

Markus: haha grymt! önskade att det var så för min del själv har jag växt ur halva garderoben, dock sitter H&Ms classic skjortor mycket bättre nu än tidigare vilket är tacksamt!

2009-05-15 @ 17:38:51
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/
Postat av: Fredrik Frisören

kul blogg!

2009-05-15 @ 19:56:09
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Erik

Jag är intresserad!



Det är dock svårt att veta hur den skulle sitta på mig, så det vore guld med några mått, som axelbredd, ärmlängd osv..

2009-05-19 @ 07:30:44
Postat av: jimmy

erik: ska fixas!

2009-05-19 @ 11:44:05
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0