anledning till lite mindre frekvent uppdatering

Anledningen till att jag "bara" uppdaterar/kommer uppdatera ca 1 gång om dagen just nu är att är mitt inne i en tentaperiod + att jag snart ska få ny design etc. men mer om det senare, men som sagt var ska försöka uppdatera en gång om dagen iaf. men kan missa det nån gång ibland!

Som plåster på såren har jag lagt ihop dom bästa låtarna, enligt mig, från mäster cees (Cornelis Vreeswijk) i en spellista som jag tycker ni ska kolla in http://open.spotify.com/user/arnold2k5/playlist/34iJ9iCR850XWB4mqBP6qk

Kommentarer
Postat av: Jens

Hej!



Även om du precis har gjort ett större sko-inlägg, så har jag också några funderingar; Det är så att jag har svårt att hitta loafers och munkskor, till rimliga priser:(



Skulle vara tacksam om du kan hjälpa mig:)



Tack på förhand!

2009-05-12 @ 20:52:00
Postat av: Jens

Hej!



Jag såg att du gjort ett inlägg om skor och det påminde mig om mitt problem; Jag har nämligen svårt att hitta munkskor och loafers till rimliga priser:(



Ber dig nu att hjälpa mig med detta:)



Tack på förhand!

2009-05-12 @ 20:58:23
Postat av: jens

jens: ska försöka hjälpa dig, loafers brukar inte vara jättesvårt, munskor däremot finns kanske nån modell för runt 1000 kronor, annars är det ebay som gäller, enklast vore att antingen veta din storlek alt. maxpris ungefär! men ska göra mitt bästa!

2009-05-12 @ 21:46:35
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/
Postat av: Jens

Grymt!



Jag brukar ha storlek 44 i skor.

2009-05-13 @ 08:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0