Veckans ebay kap!

Ebay är grymt om man vill få chansen att köpa sjysta kläder och skor till ett humant pris.

Jag har därför tänkt lista 3-5 objekt som jag anser är ett riktigt kap, tyvär har ju dollarn ökat i värde men det går fortfarande att hitta riktiga fynd.

Det man dock inte får glömma är att köper du från en säljare utanför Europa kan du åka på tull, det är också viktigt att kolla upp frakten i förväg då den annars kan uppgå till samma summa som varan/varorna du köpt!

 

 

Fair isle tröja 100% ull ralphlauren på ebay.com buy it now pris ca 550 kronor

Läderväska ebay.com buy it now pris  230 kronor

Svart brouges Ebay.co.uk 6 pund

 

Rödbruna brogues ebay.co.uk 8 pund


Kommentarer
Postat av: .

När jag va i Chicago fanns det massvis Raulph Lauren fair isle-tröjor för endast 39 $ (dollarn låg på 7.80), det va på nordström.

Det är inte min stil så jag köpte inga.

Vet inte va detta inlägget ska leda men iaf så känns det sjukt ovärt för de personerna som pungar ut 3000 för de där tröjorna.

2009-03-04 @ 00:59:03
Postat av: anonym

satan 39 dollar det är fan billigt!

personligen ser jag dessa tröjor lite mer som en tröja jag myser omkring med hemma eller på landet inget jag skulle använda annars, men det är väll en smaksak

2009-03-05 @ 10:50:01
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/
Postat av: Babbi - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny design till din blogg är du välkommen in till min sida, annars kan du ignorera detta, ha en trevlig dag!

2009-03-05 @ 10:55:35
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0