vårens "måsten"

Nu när våren äntlige börjar närma sig, iallafall om man ska lita på väderrapporterna, så börjar jag genast fundera över vad min garderob "saknar" och vilka "måsten" jag har till sommaren, hatar egentligen ordet måsten men kommer inte på något bättre sätt att beskriva det, här nedan ser ni mina (inte exakt rätt modeller men ger mig en vägledning i vårens letande), vilka är era?



Jeans H&M 398 kronor

Ofodrad kavaj uniqlo ca 450 kronor

Grå Sweatshirt uniqlo ca 150 kronor

Ljusbruna brogues från loak www.herringshoes.co.uk ca 1500 kronor

Flugor ebay.com 30-120 kronor/styck

Virkade slipsar Ebay.com ca 80 kronor/styck

Solglasögon Asos ca 120 kronor

Adidas court star www.Sneakersnstuff.com 699 kronor


Kommentarer
Postat av: Karl

vansinnigt snyggt!

2009-03-14 @ 11:57:43
Postat av: Johanness

Sweatshirten är väldigt snygg, har en liknande från Acne men lite mörkare.. en ljusare skulle dock passa bättre till våren. Brillorna var även shyssta men jag skulle vilja ha en lite rundare modell.. du har inte set någon för en vettig penning? (såg ett par från BOSS men det käns för dyrt till en student)

2009-03-14 @ 16:55:21
URL: http://webbplats87.blogg.se/
Postat av: fashionbycsn

karl: tack så mycket haha

Johannes: jag älskar verkligen sköldpaddsmönstrade solglasögon!

angående rundare solglasögon så inte vad jag kan minnas men kolla på typ www.asos.com och www.sovintage.se dom har en hel del till budgetpris (mycket fult också tyvärr) sweatshirten är grym, tänker mig främst lugna dagar på landet eller typ grillkväll med lite vänner!

2009-03-14 @ 17:07:41
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygga grejjer!Gillar skorna och deras färg.

2009-03-14 @ 17:51:15
Postat av: Isac

Snygga kläder!

Jag har alltid velat ha en blogg med kläder man har råd att köpa, kollar in här varje dag :)

2009-03-15 @ 13:02:22
Postat av: fashionbycsn

Isac: kul att du kollar in varje dag och uppskattar bloggen :)

2009-03-15 @ 19:43:11
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0