storstadssafari

 Just nu känns det som en evighet tills våren är här, så det är inte svårt att drömma sig bort till varmare väder, iklädd dagens outfit ser jag mig själv vandra längs gränderna i Granada, Spanien, och bara njuter av den varma vårsolen helt utan mål, ingen stress över huvudtaget utan bara låta dagen ha sin gång, lagom till lunchen sätter jag mig på ett litet fik på något torg innan jag fortsätter min vandring upp mot Alhambra.

Safarijacka H&M 498 kronor

Shorts H&M 198 kronor

Hatt Asos ca 130 kronor

Solglasögon Asos ca 130 kronor

Väska H&M 198 kronor

Armband H&M 40 kronor

Skor topman ca 430 kronor

Skjorta H&M 198 kronor

 

 

Jag vill verkligen uppmana alla som inte varit i Granada att besöka staden, alla mysiga små gränder full av fantastisk shopping, kanske inte så mycket kläder men desto mer inredning, allt influerat av nordafrika, vilket i och för sig kanske inte är så konstigt  då den spanska kusten ligger mycket nära marocko med flera.

Om inte det är argument nog så Alhambra är något alla bör uppleva, det är bland det mäktigaste jag sett i hela mitt liv!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan rekommendera jackan/kavajen från HM för den som gillar modellen, väldigt sval och skön.

2009-03-15 @ 15:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0