paradissemster

Trotts att solen skiner utanför kan jag inte rå för att drömma mig bort, liggandes på en paradisö och spendera dagarna med böcker och blaskig öl.
Jag ser mig själv liggandes i skuggan av en palm iklädd detta:
(böckerna som är med är några av mina favoriter, Dennis Lehane kan vara en av dom bästa författarna jag läst tillsammans med Klas Östergren. Jag bokstavligt talat älskar Östergrens Gentlemen och gangsters och kan inget annat göra än att uppmana er alla att läsa dem, misery är kanske inget mästerverk men förbannat spännande och obehaglig.)


skjorta Opening cermony för Uniqlo 25 pund
shorts www.laredote.se 379 kronor
scarf Uniqlo 8 pund
skor dinsko 299 kronor

Väska ebay just nu 260 kronor
Hatt ebay just nu 100 kronor
Passficka med plånbok just nu 100 kronor

Böcker: Misery av Stephen King, Patient 67 och Mörker ta min hand av Dennis Lehane, gentlemen och gangsters av Klas Östergren

Kommentarer
Postat av: RobiniLund

Trevlig utstyrsel. Snyggt att du lyckades få med färgerna från skjortan i hatten.

Ska själv ut och resa snart och skulle behöva lite inspiration till klädsel inför själva flygresan. Snyggt,bekvämt och inte allt för varmt så man inte svettas ihjäl när man väl är framme på resmålet.

2009-03-31 @ 15:43:04
Postat av: Anonym

Trevlig utstyrsel. Snyggt att du lyckades få med färgerna från skjortan i hatten.

Ska själv ut och resa snart och skulle behöva lite inspiration till klädsel inför själva flygresan. Snyggt,bekvämt och inte allt för varmt så man inte svettas ihjäl när man väl är framme på resmålet.

2009-03-31 @ 15:44:35
Postat av: Anonym

robin: ska se ifall jag lyckas knåpa ihop något vettigt!

2009-03-31 @ 16:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0