Metallica på globen i helgen

som dom flesta säkert redan vet om så spelar metallica på globen i helgen, tyvärr fick jag inte tag på några biljetter den här gången men vi får se. Sitter och funderar på om ekonomin tillåter mig att köpa en biljett endå!
I annat fall får jag väll trösta mig här hemma framför datorn tittandes på gamla konserter!
jaja så här vill jag gå klädd ifall jag går på konsterten, rockinspirerat utan att det går till överdrift



t-shirt http://store.metallica.com/ 20 dollar

byxor H&M 198 kronor

skor asos 17 pund

jacka Laredoute 349 kronor

skärp Laredoute 199 kronor


för övrigt här är en riktigt mäktig video, metallica spelar live i moskva inför en publik på mellan 750 tusen och 1,5 miljoner människor (enligt wikipedia)

Metallica i moskva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0