Lugn helg på landet

Så här i mitt inne i en tentaperiod blir det lätt att man drömmer sig bort ifrån matten, själv drömmer jag för tillfället mest om att få spendera en lugn skön helg på landet, kanske ta en promenad ute på isen på sjön, bada bastu, äta gott och läsa en riktigt bra bok framför öppna spisen, helt enkelt bara njuta av att inte göra ett skit!


Denna utstyrsel är alltså tillägnad den där perfekta helgen på landet!

Boken jag rekomenderar är Gentlemen av Klas Östergren, det är på rikigt bland det bästa jag läst!

 

 

Fair Isle tröja från ralph lauren ebay.com 550 kronor

Byxor Laredoute 300 kronor

skorta Uniqlo ca 180 kronor

Kängor Ebay.co.uk ca 500 kronor

Halsduk Laredoute 229 kronor

Raggsockor wilma.se 100 kronor

Mössa stadium 29 kronor

Bok Gentlemen av Klas Östergren



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0