"Garderoben behöver..."

För nästan exakt ett år sedan så hade Manolo.se en serie kallad ”garderoben behöver..”, jag tänkte nu lista budgetalternativ för dessa plagg då jag personligen gillade den serien starkt. 
Med dessa plagg har du en bra bas i garderoben, med några få komplement klarar man sig i alla situationer.

 

Dagens två plagg är dom bruna skorna och trenchcoaten.

 

Bruna läderskor

Dom bruna läderskorna fungerar lika bra till kostym som till jeans, vilken modell man föredrar är en smaksak här kommer iallafall 6 olika modeller för olika stilar

 

 

(manolos inlägg se här:  http://manolo.se/2008/06/08/garderoben-behover-bruna-laderskor/ )

Övre raden från vänster till höger

Brougues Ebay.co.uk ca 250 kronor

 Loafers Ebay.co.uk ca 500 kronor

Oxfords Asos.com ca 550 kronor

 

 Undre raden från vänster till höger

Ökenkänga i läder Asos.com ca 550 kronor

Flätade skor Topman ca 750 kronor

Oxfords Topman ca 750 kronor

 

 

Trenchcoat

Trenchcoaten är enligt mig det ulitmata vårplagget, klassiskt och snyggt som passar till dom flesta tillfällen

här kommer tre stycken jag gillar starkt


 

Från vänster till höger

Klassisk trench från Burberry ebay.com ca 1000 kronor

Dressad svart trenchcoat topman.com ca 1000 kronor

Brun ledigare trenchcoat Laredoute 750 kronor

 

 

(uppföljning kommer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0