En varm försommardag

Nu när det snöar utanför mitt fönster ännu en jävla gång drömmer jag mig bort till en varm eftermiddag i slutet av maj, sista tentan är precis avklarad  och jag är på väg till en uteservering där vännerna väntar.

Dagens outfit är ett nytt försök från mig att försöka tolka brooken preppy i en lite somrig variant.

Seersuckerkavaj H&M 598 kronor
 väska ebay just nu ca 500 kronor
Slips http://www.regimentalties.com ca 175 kronor
Jeans H&M 498 kronor
Ljust rosa skjorta www.laredoute.se 379 kronor
Gladiatorsandaler www.asos.com ca 750 kronor
Väska ebay just nu ca 500 kronor
sköldpaddsmönstrade pilotglasögon från topman ca 150 kronor

 



Kommentarer
Postat av: Tompa

2009-03-27 @ 19:15:17
Postat av: Tompa

Sandalerna är jag jäkligt skeptisk till, eller ja, på någon annan än mig lär det väl vara ett tufft alternativ till alla uttjatade loafers/sneakers/what so ever. =)



Kan du inte kirra ett inlägg med lite dressade vårskor i blandade valörer? Allt mellan Loake, Ebay och ASOS, vore riktigt skoj att se vad du hittar på. :)



Mvh

2009-03-27 @ 19:17:29
Postat av: fashionbycsn

tompa: hade nog inte valt dom till mig själv heller men på rätt person tror jag dom kan vara coola!

vårskor i blandade valörer ska kirras!

2009-03-27 @ 21:42:05
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/
Postat av: Tompa

Schysst! Ska bli spännande :)



Mvh

2009-03-27 @ 21:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0