Njutningen med svensk sommar

Jag vaknar tidigt av att solens strålar smeker mig över ansiktet, jag sätter mig sakta upp, stoppar fötterna i tofflorna och gnuggar tröttheten ur ögonen, sliter åt mig min morgonrock och beger mig ut i köket. strax fylls rummet av doften av nymalet kaffe och scones, jag dukar upp allt på en bricka tillsammans med jordgubbarna och den iskalla mjölken för att sedan sätta mig i solen för att äta frukost medans jag lyssnar på radion och skummar igenom morgontidningen.

Detta är väl drömsenariot när man väl är ledig, ingen stress, massa sol, god mat och trevlig musik. Just nu är verkligheten inte alls så mycket sämre, det enda som saknas är chansen att äta frukosten ute men vad gör väl de när jag äntligen kan njuta av att vara ledig. Själv väljer jag nog att skippa radion och ge företräde åt en helt fantastisk skiva, nämligen Waltz for koop, för er som inte lyssnat på den finns den bla. på spotify!

Morgonrock i linne H&M 298 kronor

tofflor club room @amazon ca 350 kronor

pyjamasbyxor Football Fanatics @ amazon ca 210 kronor

Presskanna bodum kenya

Skål & kopp Ikea

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Håller verkligen med om skivan, riktigt bra.

2009-06-12 @ 11:35:15
URL: http://ourclothes.blogg.se/
Postat av: Dilan Amin

Ha en trevlig kväll!



2009-06-13 @ 20:37:36
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0