Beviset för att tjejer har dålig smak

Kan verka avundsjukt, och visst jag hade inte bangat på att bli utnämnd till hunk of the universe eller vad fan aftonbladet nu kallade honom (se artikeln här) . Men allvarligt hur fan kan Robert Pattinson anses vara så snygg? Kan på rak arm rabbla upp säkert 10 kändisar som ser mycket bättre ut än honom.

Ett annat skräckexempel är ju Elin "modelejonet" Kling som hela tiden tjatar om "killar ska inte bry sig för mycket, ett par slitna jeans och en vit t-shirt räcker, allt annat blir överdrivet", tjejer vill alltså ha en bad boy som inte bryr sig om något och ser ut som om han inte bryr sig heller! Jag undrar seriöst vad som föresgår i huvudet när man tänker så? hur många killar kan på allvar säga att ni skulle vilja dejta en tjej som såg ut som hon sket i hur fan hon såg ut? visst att fåfängan inte får gå till överdrift men vafan!

Hunk of the universe? tveksamt om du frågar mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

han har beskrivit sig själv som en luffare i en intervju på tonight show with jay leno en gång.. undrar om tjejer faktiskt tänder på den där "whatever, I don't care"-stilen.. de tål att provas :)

2009-06-14 @ 19:41:52
Postat av: Anonym

anonym: haha klockrent, blir kanske ett sommarprojekt, var går gränsen för att vara för sunkig? :D

2009-06-14 @ 20:31:48
Postat av: iris

Hahahaha Bljäck

2009-06-14 @ 21:08:45
URL: http://justiris.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Detta har jag konstaterat alltför många gånger för att det ska vara hälsosamt... tyvärr.

2009-06-14 @ 21:35:34
URL: http://ourclothes.blogg.se/
Postat av: Niclas

Han såg löjlig ut. Riktigt löjlig.

2009-06-14 @ 22:05:10
URL: http://niclasborgstrom.blogspot.com
Postat av: johanna

Men jag har hört att vi tjejer gillar renoveringsobjekt. Han är ett fall för Ernst!!



Nej, skitful.

2009-06-14 @ 23:12:30
URL: http://sinajag.blogg.se/
Postat av: Erik

Jag tänkte exakt samma sak som du när jag såg honom på aftonbladet.se. Han ser ju för fan ut som ett vrak

2009-06-15 @ 23:37:41
Postat av: amanda

Nee , inte alls min smak.

2009-06-16 @ 08:39:19
URL: http://aemoberg.blogg.se/
Postat av: G-Baby

haha asså jag tycker att han e tyyyp snygg men bara för att han e ful =) okej inte ful men trashy =)

och plus han e charmig tror nog det är det tjejer faller för =)

typ jag dåå =P

2009-06-18 @ 00:17:28
URL: http://aggizh.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hahaha,

jaahdu, psm? ;)

nejdå, men tjejer har ju olika smak. och de tjejer som är sådär "dökära" i honom tror jag inte är det pga hans utseende. utan från twiligt, hur han är där, hur han behalndlar bella. det är däröfr alla tycker han är snygg, på grund av hans personlighet i twiligt. innan skulle ingen tycka han var snygg, för han är så sjukt ful igenkligen. det är vad jag tror iallafall! :]

2009-06-18 @ 19:15:08
Postat av: jimmy

kul att höra att de finns vettiga tjejer (till skildnad på min flickvän, blev nästan chockad och började fundera på hur fan jag ser ut egentligen)



G-baby: ja men varför atraheras tjejer av trashiga killar? De går ju totalt mot evolutionen, "jaha han har nog hiv, han vill jag ha" allvarligt?

2009-06-19 @ 01:25:09
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/
Postat av: Niclas

http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1611960/robert-pattinson-pakord-av-taxi



Skadeglädje?

2009-06-19 @ 10:37:30
URL: http://niclasborgstrom.blogspot.com
Postat av: miccan

som sagt alla ser ju allt olika men det här är väl för fan samma jävliga sak som killar gillar den där baywatch tjejen. vad heter hon? natasha? aja skit samma, ingen tjej förstår sig på det men ändå dreglar nästan varenda kille över henne, även om dom inte vill erkänna det. så bry dig inte, vi är faktiskt olika. det här är samma sak, nästan alla tjejer tycker han är jävligt snygg och killar förstår inte det. och jimmy , alla har olika stil och man behöver inte ha hiv bara för att man är trashig. haha

2009-06-20 @ 14:25:17
Postat av: Mathilda

Hej! Jag tycker att Rob är väldigt snygg, ja. Men han skulle inte vara hälften så snygg som han är om det inte vore för hans charm, hur han är. Det är DET tjejer faller för.

2009-06-21 @ 19:07:26
Postat av: jimmy

Miccan: ja folk har olika stilar och det är något jag uppmuntrar, men den här snubben är ju snuskig!

Att själv beskriva sig som en luffare gör ju inte direkt att de rycker i baguetten på en kille iaf.

Jag har lika lite förståelse för hur man kan tycka att baywatchbrudar är snygga, de är typ bögar som verkar ha bra smak haha :)



Mathilda: sjävlklart är persoligheten och charm viktigt MEN i intervjuer och liknande verkar han inte särskilt charmig, ett annat praktexempel är ju Pete dorothy (stavas?) han slår ju fan alla rekord i äcklighet och likförbannat verkar tjejer falla för honom, fast de kanske är charmigt att spruta blod på reportrar etc

2009-06-21 @ 23:50:42
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/
Postat av: öh

En ren tanke, hans karaktär är ju fiktiv så varför är det då en stor hysteri kring honom? När han lika väl kan( han är det förmodligen )vara ett as utan sitt manuskript, sen att vara galen i en fiktiv person är väl lite konstigt.

2009-06-24 @ 14:42:50
Postat av: Erik

Pete Doherty lär lukta skit och man ser ju att han inte har duschat på en månad men han klär sig snyggt, ibland iaf ibland ser han förjävlig ut, och det är ju ett bevis på att tjejer faller för killar som klär sig bra

2009-07-02 @ 17:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0