H&Ms höst

Det har kommit in en hel del höstnyheter på H&Ms hemsida, en del riktigt trevligt annat rent skit. I år verkar dom ha helgarderat sig för här finns influenser av Amerikansk workwear, Amerikansk preppy, brittisk preppy, militär (främst lite ytterplagg) samt italiensk bussinesman. Du hittar allt från rutiga skjortor och bylsiga huvtröjor till slimmade kostymer och dunvästar. Jag gillar det, en butik som H&M ska inte snöa in sig så mycket på olika trender utan erbjuda kläder ur vitt skilda stilar.

Här kommer ett utplock av plagg.


Rutig skjorta 249 kronor



Rugbytröja 249 kronor


Kavaj/höstjacka 399 kronor


Dom flesta jeansen i år är av det här stuket, lite pösigare och rätt så rejält slitna
Jeans 399 kronor


Väst med manchesterfoder 399 kronor


Militärinspirerad rock 999 kronor


Racinginspirerad jacka 399 kronor

Kommentarer
Postat av: Jocke

Tycker att HM´s höstkollektion var sisådär, sett en del innan som verkade mycket lovande men kanske var det trendkollektionen måntro.



I vilket fall av de grejerna du listat, så känns rubgytröjan och framförallt den racingispirerade jackan som två bra köp. Undra bara hur glansig jackan är? Kavajen är fin men lite sisådär i passformen på smalare personer...tyvärr...

2009-07-23 @ 15:33:20
Postat av: Jimmy

Jocke: först vill jag bara säga att kul att du skriver relativt långa och innehållsrika kommentarer :) Kan hålla med dig, tycker det var väldigt varierande, vissa saker var grymma andra rent ut sagt katastrof. Ja den racinginspirerade jackan är grymt snygg, på bild iaf. ingen aning i verkligheten faktiskt



H&Ms kavajer brukar ju tyvärr inte vara anpassade för smalare personer, personligen tycker jag deras storlek 50 sitter grymt på mig men jag är ju 181 cm och väger typ 85-88 kilo

2009-07-23 @ 17:26:49
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0