Dagens klädsel samt njutning

Dagens klädsel är kanske inte sjukt spännande men skjortan sticker iaf. ut lite (syns inte på bilden men den är vit och starkt rosrandig), hur som helst så har jag gått omkring klädd så här medan jag plågat min omgivning.

(ber om ursäkt för hur slarvigt instoppad skjortan var.)

Trenchcoat: H&M
Skjorta H&M
Byxor Emilio
Skor: vagabond
Klocka Tissot prc 100
Slärp: J press
Virkad slips: snodd ur flickvännens farsas garderob.

Idag är jag ledig och det firas med en trerättersmiddag som heter duga.

Förrätt
 Ciabattabröd med smörstekta kantareller och parmesan

Huvudrätt
Fransk rostbiff med färskpotatis och rödvinssås
Drack en mariestad till.

Efterrätt
hemmbakad hallonpaj med vaniljglass, kaffe och en liten highland park 12y


Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vilken finsmakare du är, Jimmy :D



Skärpet är förövrigt underbart och ger en skön färgsättning åt outfiten.



Fredrik

2009-07-28 @ 10:50:11
URL: http://ourclothes.blogg.se/
Postat av: Jimmy

klart man är en finsmakare fredrik haha :D

ja skärpet är grymt, fick de dessutom för typ 200 kronor på judiths herr förut så de var fan ett kap ändå!

2009-07-28 @ 11:48:40
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/
Postat av: Filippa

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-12 @ 21:57:16
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0