en perfekt lördag.

När jag hör ordet jazz tänker jag direkt, ledigt välklätt, det är enkla färger som gäller, god whisky och bra musik.

Precis så här skulle jag vilja spendera min lördagskväll, uppklädd och snygg, sippandes whisky och lyssna på Waltz for koop, som för övrigt är en helt fantastisk skiva,  innan jag går ut och dansar natten lång!

 

Ofodrad linnekavaj Uniqlo 40 pund

Byxor topman 25 pund

Skor ebay.co.uk 18 pund

Virkad slips topman 15 pund

Hängslen garderoben.se 135 kronor

Strumpor boss black ca 100 kronor

Trenchcoat topman 75 pund

Vit skjorta med fransk manschett tailorstore.se 298 kronor

Manschettknappar tailorstore.se 149 kronor

Vit näsduk fracklagret.se 39 kronor

Hatt hattbaren.se 395 kronor

Whisky Islay mist

Skiva Waltz for koop


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0