Utgång lördagkväll

ikväll ska jag jobba men hade egentligen gärna gått ut med mina vänner, men men, skulle jag gått ut hade jag velat vara klädd i något liknande det nedan, stiligt och välklätt men absolut inte tråkig pga. alla små detaljer så som insidan av kragen på skjortan, att den gula tröjan samt det röda och gula i flugan återkommer i bröstnäsduken etc.

Jag måste säga att jag tycker att skorna är riktigt jävla coola, tyvärr är dom helt fel storlek för mig (dom är storlek 12 om någon är intresserad) men det hade varit ett grymt komplement i garderoben. Sen måste jag tillägga att det här nog är den första handväskan för män jag hittat som inte varit skitdyr alt. skitful, jag har letat som satan men inte hittat något vettigt som är i lagom storlek för en utekväll eller så, tills nu.



Tröja H&M 199 kronor
Kavaj H&M 499 kronor
Skjorta H&M by Matthew Williamson 98 kronor
Jeans topman 35 pund
Flätad munksko via ebay  just nu ca 450 kronor  inkl frakt
Fluga www.thetiebar.com ca 110 kronor
Bröstnäsduk www.thetiebar.com ca 60 kronor
Skärp H&M 149 kronor
handväska http://www.tuscanyleather.it ca 530 kronor (finns även i svart)
Armband topman ca 100 kronor
Klocka Citizen via amazon ca 750 kronor

Kommentarer
Postat av: S

Hej!



Jag maste borja med att saga att jag tycker att du verkligen kan fixa ihop outfits bra men blev besviken nar jag sag detta armband som maste ha hamnat med pa bild av mistag och texten likasa for jag tycker verkligen inte att det passar ihop ALLS med den stil som du har fixat ihop har.. fluga, nasduk, skorna m.m ar i riktigt fin stil. du kan bryta av den stela stilen med jeansen men armbandet.. Nej!



jag ar en tjej och jag har nu gatt in pa din blogg varje dag i 3 dagar for att jag gillar det jag ser!

Har ocksa borjat fundera pa att kopa liknande klader pa Zara for mig sjalv och bara fa det att se feminint ut.

2010-11-09 @ 23:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0