Inrutad tillvaro

Vill först bara tacka för alla uppmuntrande kommentarer sånt värmer verkligen, ska försiktigt försöka komma igång igen med bloggandet och få mer ordning på tillvaron, vända tillbaka dygnsrytmen etc så att jag är redo när skolstarten sätter igång för som det ser ut just nu väntar en väldigt spännande höst full av aktiviteter.

Hela min tillvaro har blivit totalt rubbad dom senaste dagarna och just nu försöker jag ordna upp allt så gott det går med tanke på omständigheterna. Jag ska för första gången i mitt liv bo helt själv vilket känns skitläskigt, jag börjar andra året på KTH och inom kort lanseras ett väldigt spännande projekt som jag ska medverka i men mer om det senare.

Dagens klädsel går väl inte att säga så mycket om egentligen kände mest att göra nått på tema rutor.



Skjorta H&M 199 kronor
Klocka topman ca 300 kronor
Byxor H&M 299 kronor
Strumpor topman ca 40 kronor
Skor H&M 399 kronor


Kommentarer
Postat av: Niclas

Lika bra som vanligt. Keep it up, kompis!

2009-08-09 @ 17:12:55
Postat av: Erik

Vilken linje går du?

2009-08-09 @ 23:28:06
Postat av: 11147

Härligt att se att du är back in buissness, även om jag tyckte skorna och glasögonen var groteska.

2009-08-10 @ 00:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0