Outfit- Firande

Efter att ha blivit länkad av Storstadspojken ökade mitt läsarantal igår med ca 1300 personer, vilket är helt sjukt, förhoppningsvis stannar vissa kvar och fortsätter följa min blogg. Oavsett vad så ska detta självklart firas i dagarna tre.
Så här kommer min outfit som egentligen mer är anpassad för ett sommarkalas eller liknande.

Jag gillar verkligen kontrasten mellan det uppklädda och den slitna klockan, det avdramatiserar det hela lite.



Kavaj H&M 598 kronor
Byxor H&M 198 kronor
Vit skjorta med fransk manchett, utan knappslå www.tailorstore.se 349 kronor
manchettknappar www.tailorstore.se 149 kronor
strumpor topman ca 50 kronor
skor Loake rositer www.herringshoes.co.uk ca 1200 kronor
Röd/blårandig fluga ebay.com ca 150 kronor
Bälte topman ca 190 kronor
Klocka www.kaplans.se 420 kronor
Mousserande rosévin Crémant de Bourgogne Rosé Perle d'Aurore


Kommentarer
Postat av: Simon

Jag kommer följa denna blogg från och med nu.

Riktigt nice för folk som lever på budget(A)

2009-04-10 @ 15:42:25
Postat av: jennie

det finns för lite killar som inser effekten med söta färgglada strumpor. hatar bloggar med outfits, men puss på din.

2009-04-10 @ 22:13:55
URL: http://ordsoldat.wordpress.com
Postat av: Niclas Borgström

Nu börjar det se riktigt riktigt bra ut, Jimmy!



Riktigt fräsch outfit... fortsätt så här

2009-04-10 @ 23:43:08
URL: http://niclasborgstrom.blogspot.com
Postat av: ????????

Hej!

Undrar om du vet hur det är med asos skor storlekar ?

Jag gillar verkligen sansalerna som du tipsade om nårga inlägg sedan . . .

2009-04-11 @ 01:45:43
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp lite bilder på dig själv? Men dina kläder och så, du måste ju själv ha grymt snygg stil!

2009-04-11 @ 01:57:12
URL: http://www.
Postat av: Anonym

simon: kul att du gillar det :)



Jennie: färgglada strumpor kan både lyfta och sänka en outfit rejält, men görs det på rätt sätt så är det en nice detalj.



niclas: tack så mycket :) lovar att fortsätta göra mitt bästa



????????: Jag har storlek 41-41,5 och beställde ett par 42:or för att jag var rädd att dom skulle vara lite små, men dom är ganska exakt en storlek förstora så dom är rätt "normala" i storleken, det är ett rätt dåligt svar iof. men dom är inte extrema åt något håll helt enkelt!



Anonym: mjo om det finns intresse av det så kan det nog fixas, lär vara rätt dött just i helgen dock pga att jag jobbar hela kvällarna men lovar att fixa de i nästa vecka!

2009-04-11 @ 02:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0