krossad universitetsromantik

Nu är jag äntligen klar med min mekanik och ska därför förbi KTH en snabbis och droppa ett gäng uppgifter, sen ska jag hem och plugga några timmar till. Universitetslivet är inte riktigt så där mysigt och romantiskt som man vill att det ska vara tyvärr, istället för att sitta i nån mysig lässal full av motivation och studielust, sitter jag ensam hemma vid skrivbordet och förbannar mig över att jag skjutit upp uppgifterna till sista minuten som vanligt.
Men men, är hjärnan dum får kroppen lida! god natt allihopa!

Skjorta H&M
Tjocktröja JC
Slips H&M
chinos H&M
Trench H&M (ser mycket skitigare ut än vad den faktsitk är!)
Skor: munkskor köpta via ebay
Väska köpt via ebay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0