ralph lauren släng dig i väggen

Dagens outfit är kanske inte det mest lättburna på den här bloggen men vafan, kanske är nått för Gefundenes att ge sig på? I vilket fall som helst klädseln är tänkt till en dag med vännerna, kanske sittandes på någons altan i solen, mot kvällen när det börjar bli lite kallt åker tröjan och slutligen kavajen på.


Kavaj H&M 798 kronor

tröja topman ca 250 kronor

skjorta H&M 149 kronor

shorts H&M 149 kronor

skor www.asos.com ca 750 kronor
Klocka swatch musical (min egen)

skärp topman ca 150 kronor
Bröstnäsduk www.tiebar.com ca 100 kronor

slips www.tieroom.com 180 kronor

tote bag www.econscious.net ca 130 kronor
 


Kommentarer
Postat av: AB

Jag vet inte om tasselloafers känns helt ok i min bok, men i övrigt riktigt fräscht! Ta ett par Tods istället så är du hemma!

2009-05-26 @ 13:23:34
URL: http://inalles.blogspot.com
Postat av: Gefundenes Fressen

Tack för passningen! Jag improviserar och springer på den bollen.

2009-05-26 @ 15:55:17
URL: http://www.pityful.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0