Tillbaka från landet

Har spenderat två dagar uppe på landet för att fira farsans tjej, det har varit väldigt mysigt och jag har mest travat omkring i min nya bruna kashmirtröja från H&M som jag fick för 298 kronor.

Iklädd dagens klädsel ser jag mig själv gå ut och äta middag med min flickvän, kanske på någon mysig liten italiensk restaurang på söder. Ett stort problem när man ska gå ut brukar vara var man ska förvara plånbok, mobil, nycklar osv. det känns inte alltid rätt med en axelremsväska och fickorna vill man ju inte fylla allt för fulla, lösningen är handväskan även kallad bögslungan. Tyvärr är utbudet i budgetsegmentet riktigt kasst men letandet går vidare.



Scarf Matthew Williamsons för H&M 59:50 kronor

Kavaj Uniqlo ca 390 kronor

Jeans topman ca 450 kronor

Skjorta topman ca 260 kronor

Skärp H&M 149 kronor

Skor Converse http://www.asos.com/ ca 420 kronor

Handväska TL @ amazon ca 1200 kronor

Klocka Seiko ca 975 kronor


Kommentarer
Postat av: A

Tjena, skulle vilja tacka för en grym blogg som jag följer dagligen, har även en liten request. Söker ett par dressade men samtidigt avslappnade skor som klarar av det svenska vädret en bit in på hösten, är rätt så inne på mockaloafers men väldigt osäker då jag inte har en aning om hur dessa klarar regn.

2009-07-23 @ 15:55:28
Postat av: Jimmy

A: kul att du följer bloggen och uppskattar den :)

Dressade men avslappande ska fixas, mocka är tyvärr ingen bra lösning, de klarar inte av vatten särskilt bra alls. Med en bit in på hösten tolkar jag de som in till oktober typ, alltså när de börjar bli kallt och blött på riktigt typ

2009-07-23 @ 15:58:37
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/
Postat av: RobiniLund

Måste säga att du har levererat riktigt snygga outfits de senaste veckan!

Går klockan att köpa online?

2009-07-23 @ 16:39:03
Postat av: Jimmy

RobiniLund: kul o höra att du gillar de jag gjort på senaste, klockan går att köpa online bla. via amazon.com

2009-07-23 @ 17:16:41
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0