Livet är rätt bra ändå

Kom hem från jobbet för max 10 minuter sedan och sitter just nu och äter ett litet kvällsmål bestående av en knäckebrödsmacka med västerbotten och en med matjesill och gräddfil. Ur högtalarna strömmar just nu Koop Feat Ane Bruns Kopp Island blues, en riktigt mysig liten visa. 
Efter det väntar en liten 12 årig Highland park single malt som jag tidigare idag fick av en god vän, det tackar vi för.

Ni som följt med ett tag förstår givetvis att min fantasi skenar iväg, i kvällens outfit sitter jag i en stor lite sliten läderfotölj framför en brasa ute på någon liten ö i skärgården och slappnar av efter en dag full av renovering och upprustning av en gammal fiskeskuta, vinden viner utanför och regnet piskar mot rutorna.
Det enda som ligger på sidobordet är tallriken, glaset och en flaska Highland park, Jackan ligger slarvigt slängd i fotöljen breve. Ur högtalarna strömmar Le jazz de cabu som är en fantastisk samlingsskiva med storheter som Louis Armstrong, Bessie Smith, Miles Davies och Billie Holliday.

Sov gott mina vänner, för de kommer jag sanerligen göra!



Jacka Zambezi @ amazon ca 800 kronor

Cardigan Woolrich ca 880 kronor

Jeans Weekday MWTFSS pris?

Skor topman ca 710 kronor

T-shirt topman 150 kronor

Fåtölj Chesterfield


Kommentarer
Postat av: I

Jeansen från MTWTFSS kostar 600kr :) / I

2009-07-20 @ 12:43:36
Postat av: Jimmy

I: okej tack för infon :)

2009-07-20 @ 12:48:05
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/
Postat av: RobiniLund

Jackan och koftan tilltalade mig väldigt mycket! Snyggt!

2009-07-20 @ 16:49:03
Postat av: Jimmy

RobinilLund: ja båda dom plaggen är riktigt jävla snygga, är själv otroligt sugen men får se vad ekonomin tillåter till hösten!

2009-07-21 @ 11:32:37
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0