Ett litet tips

I och med att jag inte har så mycket att göra på jobbet sitter jag och kollar väldigr mycket film och serier, passar helt enkelt  på att ta ikapp det jag missat den senaste tiden.
Dagens tips är så som i himmelen, en rent ut sagt fantastisk film, den fick mig till och med sugen på att flytta upp till nån håla i norrland, om än bara för ett år eller så.


Jag vet att jag är flera år efter men de kan ju alltid finnas någon ännu mer efter än mig, för er som inte sett Så som i himmelen säger  GÖR DET NU! Det finns tyvärr alldeles för mycket halvkassa svenska filmer men den här berörde mig verkligen, sen att Helen Sjöholm sjunger som en ängel gör ju inte saken sämre




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0