vårskor till en vän

en polare frågade mig idag ifall jag visste några bra "converse liknande skor" så därför har jag slängt ihop 4 modeller som jag tycker är snygga och prisvärda, själv äger jag dem från asos och är mycket nöjd! hoppas det här var ungefär vad du efterfrågade, skriv i kommentaren annars så ska jag se vad jag kan få ihop!
(givetvis är "orginalet" med ändå)

Converse www.asos.com ca 425 kronor
asos man www.asos.com ca 220 kronor
Active wear www.laredoute.se ca 120 kronor
Låga skor active wear www.laredote.se ca 120 kronor

(för övrigt för er som funderar på att handla hos asos, topman mm passa på just nu när punden är nere på 12,1 kronor!)

Kommentarer
Postat av: Jens

Det finns ett par skor på Coop Forum som ser exakt ut som de höga från LaRedoute och kostar 99kr!

2009-04-15 @ 09:39:27
Postat av: jimmy

jens tack för tipset!:)

2009-04-15 @ 11:22:22
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0