en kombinerad till fredrik och oscar

fick först frågan ang. ytterplagg över kavajen från oscar, principen är den att rocken/jackan ska täcka kavajen, i övrigt fungerar dom flesta lite mer städade jackorna. Ett tips kan vara att kolla in H&Ms classic line som har en snygg överrock i bomull vilket borde passa perfekt nu.

Personligen föredrar jag att använda min trench över dom få gånger jag har jacka över kavajen (kavajen brukar få agera jacka för min del), annars kan det vara väldigt snyggt med en mer avskalad Mac coat vilket leder oss in på Fredriks fråga, som sagt var så är det rätt svårt att hitta en vettig Mac till ett humant pris, jag har hittat 3 stycken som jag gillar och slänger med här nedan


Mac coat ebay.com just nu ca 610 kronor+ frakt (kontakta säljaren för info)

finns i S,M,L (men för tillfället har dom endast M inne)

kortare mac coat från topman ca 800 kronor

kortare mac coat (finns även i beige) http://www.laredoute.se/ 1449 kronor


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för det! Ska kollas upp.

2009-05-05 @ 16:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0