dagens klädsel

Idag har jag fått motta väldigt mycket kritik, morsan tyckte att jag skulle sätta på mig en keps så att jag såg ut som nån nisse i AC/DC, i mitt lag garvade folk och sa att shortsen var för korta osv. själv är jag nöjd, tyckte de va var lagom stiligt för en solig vårdag.

Kavajen jag har på bilden kom idag med posten, hade totalt glömt bort att jag köpt den via ebay.com priset landade på ca 350 kronor inkl frakt vilket känns som ett kap så nu är jag tvemsam till om jag ska ha kvar den beiga jag köpte från H&M igår.
dagens-kladsel-2

Kavaj Ebay.com
skjorta H&M
virkad slips H&M
shorts H&M
skor Zara
Skärp Zara
klocka casio dykare köpt via ebay, natoband från
slipsnål köpt på åhlens
bröstnäsduk bläck

Kommentarer
Postat av: Gefundenes Fressen

Mycket snyggt! Kavajen är en riktig hit, och klockan mycket trevlig.



Rolig kommentar av din mor, hon har koll på sin rock. Parallellen med Angus Young är faktiskt inte jättelångsökt.

2009-05-27 @ 09:11:04
URL: http://www.pityful.blogspot.com
Postat av: LiteLagom

Shortsen är garanterat INTE för korta ;)

2009-05-27 @ 09:42:06
URL: http://www.litelagom.com/
Postat av: eric

Kavajen är verkligen riktigt snygg. Intressanta slag måste jag säga, mjukt rullade och olika breda.



Visst är det lite Angus, men det är väl aldrig fel? Mer än på Angus själv.

2009-05-27 @ 10:32:31
URL: http://livsstilinc.blogspot.com/
Postat av: jimmy

gefundenes: tackar tackar är jävligt glad över kavajen, blir nog en gedigen trotjänare, ja morsan kan sin rock hon (fd punkare så vafan) haha :)



Litelagom: tack äntligen lite medhåll!



eric: jo alltså vetefan va som e grejen med slagen, gillar att dom rullar sig men de är lite skumt tror att den blivit rejält misshandlad därav som slagen är olika breda hehe

2009-05-27 @ 11:03:37
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/
Postat av: Jocke

hmm armbandet på klockan ser inte ut att sitta 100%, verkar behövas en storlek större..jag gissar ett 20mm... (och att du har 18mm på)...

2009-05-27 @ 17:42:41
Postat av: jimmy

jocke: mjo problemet är att 20 är för brett(har testat) och 18 för smalt typ,

2009-05-27 @ 18:15:53
Postat av: Daniel

Direkt när jag såg bilden tänkte jag Angus Young. Men på ett positivt sätt för outfiten är klockren, tycker det ser härligt lekfullt och uppklätt ut på samma gång.

2009-05-29 @ 13:50:33
Postat av: jimmy

daniel: haha morsan verkade ha rätt trotts allt!

tack för komplimangerna i övrigt



/jimmy

2009-05-29 @ 18:41:53
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0