sno stilen: James Dean

Här fortsätter jag artikelserien där jag hyllar stilsäkra människor genom tiderna, idag är det James Deans tur.
Han mixade klassisk stil med inslag av preppy tillsammans med workwear och bikerwear, något som gav en unik och genuin stil, less is more är ledordet.
I övrigt måste jag tillägga att det finns få människor som kunnat bära upp sina kläder och se så cool ut, jag är nästan villig och påstå att han fan skulle se cool ut i en kycklingdräkt, jaja här kommer mitt försök till en budgetoutfit alá James Dean.
tanken är att jeansen ska rullas upp en bit  och t-shirten ska stoppas in innanför jeansen!



T-shirt H&M 79 kronor

Jacka i fakeläder Topman ca 380 kronor

Jeans H&M 398 kronor

Skor Laredoute 849 kronor

Tröja H&M 198 kronor

Kommentarer
Postat av: RobiniLund

Trevlig blogg, keep it up! Kul med budgetalternativ.

2009-03-25 @ 11:07:53
Postat av: Nicolas

fin fint

2009-03-25 @ 13:14:27
URL: http://nicolasg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0