Road trip i USA

efter att ha suttit och läst på http://www.justanotherfashionkid.blogg.se/ och sett J crews underbara bilder från årets kollektion,
det hela gjorde mig väldigt sugen på att själv försöka knåpa ihop något för en mer studentrelaterad budget!
Jag ser mig själv glida i en gammal mustang med solen i ögonen, det är helt öde bara jag och naturen runt omkring




Piketröja H&M 98 kronor

Shorts H&M 39 kronor

Skor H&M 198 kronor

Bälte H&M 198 kronor

Solglasögon Sovintage.se 410 kronor

nån gång lagom till lunch svänger jag in på något en liten vägkrog där jag äter en hamburgertallrik och dricker en kopp kaffe innan jag fortsätter resan längs dom öde vägarna


frammåt kvällen tar jag in på ett litet motell på vägen, där tar jag en dusch, byter om för att gå och sätta mig på verandan med en kall öl lyssnandes på Dolly Parton innan det är dags att sova!

Skor asos.com ca 500 kronor

Skjorta uniqlo ca 220 kronor

Sweatshirt uniqlo ca 220 kronor

Jeans topman ca 500 kronor

(fortsättning följer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0