Lugn måndag

Nu när tentaperioden äntligen är över så vill jag inget hellre än att spendera en lugn måndag hemma, att starta morgonen med en lång promenad i vårsolen innan jag svänger förbi konsum för att köpa frukost och tidningen. Väl hemma kryper jag upp i läshörnan med en kanna kaffe, nypressad juice och tidningen.

Ur högtalarna skvalar Cornelis Vreeswijk, en helt perfekt måndag helt enkelt!

Vit t-shirt H&M 79 kronor

Jeans Uniqlo ca 300 kronor

Parkas Uniqlo ca 350 kronor

Flätat läderbälte asos 14 pund

Sneakers från reebok på stadium 599 kronor

Strumpor asos ca 50 kronor

Klocka från French connection asos ca 1000 kronor

 

lägger även in en bild på en helt fantastisk läshörna, älskar främst bokhyllan i mitten på bilden!

 


Kommentarer
Postat av: Theo

Var får man tag på Uniqlo i Sverige?

2009-03-16 @ 02:28:22
URL: http://2meter.blogspot.com
Postat av: Karl

Snyggt!

2009-03-16 @ 14:16:38
Postat av: fashionbycsn

theo: tyvärr går det inte för tillfället vad jag vet, vilket är väldigt synd.



karl: tack så mycket!

2009-03-16 @ 15:41:27
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm... det lyder mere som en søndag, synes jeg. Med mindre i har rykket weekenden på den anden side af Øresund.

2009-03-16 @ 19:58:35
Postat av: Anonym

jo visst är det mer en söndags outfit, men för mig som haft tenta i helgen och jobbat så var det min första lediga dag på länge idag!

2009-03-16 @ 23:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0