Sommar i P1

Sommare betyder ofta renovering och fixande av landställen och allt annat man inte hunnit med under resten av året men för mig finns det en helig stund varje dag mellan 20 juni och 16 augusti, nämligen sommar i P1.

Iklädd dagens klädsel ser jag mig stå och skrapa fönsterbleck i solen när klockan börjar närma sig ett, jag skyndar mig genast in i köket på den lilla stugan där jag tillreder en kanna kaffe och tar fram några nybakta kanelbullar för att sen slå på radion och sätta mig i solen och bara njuta av livet en stund.

Skjortan ska gärna vara någon storlek för stor med lite färgfläckar, ärmarna är givetvis upprullade precis som byxbenen.



Skjorta H&M just nu 129 kronor

Byxor H&M just nu 198 kronor

klocka kaplans auktioner 540 kronor

http://www.kaplans.se/Kaplans/StoreArt.aspx?vId=529745



Personligen ser jag mest fram emot Ingvar Kamprad, Jonas Björkman, Johan Lindeberg, Alex Schulman samt Herman Lindqvist även om dom mest oväntade oftast är bäst, förra årets favorit var nog Raymond Ahlgren som pratade kring väldigt intressanta ämnen, innan programmet hade jag aldrig hört talas om honom. Vilka ser ni fram emot?
 

I mina fantasier är det ett hus i stil med det här jag sitter utanför.


Kommentarer
Postat av: OLESSIA

mysig stuga :D

2009-06-19 @ 15:07:56
URL: http://dreamolessia.blogg.se/
Postat av: nyfiken

Hejsan, fet hemsida med mkt bra tips för herrar !



Jag undrar om du får/tjänar något för alla dessa smygreklamer till H&M osv ? .. Får du ut ngn slant för ditt besvär ?

2009-06-19 @ 23:50:05
Postat av: jimmy

nyfiken: kul att du gillar hemsidan!

Jag får inte ett skit för att göra denna "smygreklam" utan lägger ner min fritid på att blogga!

2009-06-20 @ 00:12:46
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/
Postat av: johanness

Snygg ouftift, bra inlägg och mysig stuga, men en bra sommardag blir nog denna outfit en aning för varm.



sommar med p1 är höjdpunkten på sommardagarna! Själv ser jag mest fram emot Ingvar Kamprad, Hans Alfredson, Johan Lindeberg, Anders Wall och Jerry Williams men jag tror även att Kristian Luuk, Ola Salo och kanske Bodil Malmsten kan vara intressanta. En av mina favoriter är nog Johan Wester från Hipp Hipp för två år sedan tror jag att det var, kan var riktigt rolig.

2009-06-20 @ 16:43:09
URL: http://webbplats87.blogg.se/
Postat av: jimmy

Johannes: härligt att du gillade inlägget, jo de är sant att det nog blir lite för varmt men i fantasin så är allting alltid perfekt eller hur ;)



Jag missade Johan Wester får kanske försöka få tag på det, tack för tipset!

2009-06-20 @ 18:09:44
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/
Postat av: magdalena ingberg

hihihi jag bara ålskar att gå in på din blogg, blir lika inspererad varje gång, skll gå och handa lite nya kläder till min man!! en fråga klär du dig i dessa kläder eller är det bara en rolig grej att tipsa om stilar och tips?? tack för din blogg, la ut dig för andra gången på min blogg och gjorde en länk!!!! ha det gott magdalena ingberg

2009-06-24 @ 12:40:14
URL: http://ingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0