välkommen

när man läser diverse olika bloggar så brukar dom flesta utstyrslarna kosta åtminstonde det dubla
vad en normal student får i CSN-bidrag och om någon påpekar detta kommer svaren, se det som inspiration!
och visst det kan jag hålla med om till stor del, men här är tanken att man både ska kunna inspireras men också
ha råd att köpa plaggen!
jag kommer inte skriva särskilt mycket om det senaste hit och dit, det finns det folk som gör bättre än vad jag någonsin
kan åstadkomma.

jaja hoppas det finns någon som uppskattar min ide!

//studenten

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppskattas RIKTIGT STORT!!! Är en ritkigt modeintresserad student så ska bli ett stort nöje att följa din blogg!

Skönt också att höra att du gillar Skandinavsikt Preppy, och håller med; Ralph Laurens reklambilder är SJUKT snygga! Även deras kläder såklart!

2009-03-04 @ 21:41:38
Postat av: Mads

God ide! Inspiration er fint, men lidt realisme skader ikke.



Keep it up!

2009-03-08 @ 10:04:14
Postat av: hindu times

Klockren bloggidé! Du fick en länk i min blogg i varje fall ;)

2009-04-11 @ 00:30:34
URL: http://hindutimes.blogg.se/
Postat av: John

Det uppskattas! :D

2009-04-13 @ 12:03:46
URL: http://johngranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0