Kväll på uteservering

Ikväll skulle jag egentligen vilja sitta på någon uteservering och njuta av vårvärmen tillsammans med polarna.
Jag ser mig själv sitta och sippa på en Gin och tonic samtidigt som vi diskuterar och planerar sommaren.



Blazer topman ca 850 kronor

Scarf topman ca 60 kronor

Skjorta H&M 198 kronor

Vita jeans H&M 198 kronor

Mockaskor från calvin klein via ebay.com köp nu pris 530 kronor + frakt (kontakta säljaren)

bröstnäsduk ebay.com ca 100 kronor inkl frakt
skärp Tommy Hillfiger www.asos.com ca 300 kronor + frakt


Kommentarer
Postat av: eric

gillar det, ledig och snyggt får lite dandyvibbar över de hela!

2009-04-26 @ 14:38:32
Postat av: Isac

Personligen tycker jag inte om vita byxor, men annars var det ledigt och snyggt:)

2009-04-26 @ 20:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0