kort weekend till Barcelona

Jag har besökt Barcelona en gång och måste säga att jag älskade den staden, underbar shopping, mysiga fik och många uteserveringar.
Om jag fick bestämma skulle jag spendera första dagen på stan med shopping och sightseeing för att sedan gå ut och dansa, andra dagen skulle jag spendera på stranden.

Flygresan
Ledorden för den här klädseln är casual och italienskt, ledigt men välklätt helt enkelt.

Bomullspeacoat topman ca 840 kronor
Jeans H&M 298 kronor
Ökenkängor www.asos.com ca 460 kronor
skjorta H&M 198 kronor
marinblå virkad slips http://www.tiewarehouse.co.uk ca 195 kronor
Klocka Tissot PRC100 www.klockia.nu 2225 kronor
Väska http://www.luggageonline.com 1200 kronor


En dag på stan
barcelona är en fantastisk stad och det finns så mycket att se, egentligen behöver man nog 4-5 dagar för att hinna se allt, ett shoppingtips är Zara, deras utbud i Barcelona är mycket mycket större än här hemma.


shorts Laredoute  379 kronor
Pikétröja Laredoute 299 kronor
tunnare grå tröja H&M 198 kronor
Gladiatorsandal www.asos.com ca 260 kronor
Solglasögon topman ca 150 kronor

Utekväll
Kvällen spenderas på klassiskt spansk maner, tapas och sangria innan det är dags att gå ut och dansa.


skjorta uniqlo ca 350 kronor
Byxor H&M 398 kronor
Cardigan H&M 298 kronor
Fluga www.bowtieclub.com ca 300 kronor
skor www.asos.com ca 320 kronor
skärp topman ca 150 kronor
Klocka seiko Widedate http://www.klockimport.com 1700 kronor
estrell har jag aldrig druckit men den är producerad i Barcelona


En dag på stranden
Är man i Barcelona måste man spendera en dag på stranden, även om den är långt ifrån dom bästa i världen så är det helt fantastiskt att den verkligen ligger i staden.
Dagen spenderas med att dricka blaskig spansk öl och spela beachvollyboll


en dag på stranden
Vit t-shirt H&M 79 kronor
Badbyxor H&M 198 kronor
Espandrilles www.asos.com ca 130 kronor
solglasögon www.asos.com ca 130 kronor
Hatt Bailey of hollywood via www.asos.com ca 350 kronor

Kommentarer
Postat av: Phil

Hittade precis till din blogg. Sjukt bra outfits och magiska priser. Lever själv på CSN och uppskattar inspirationen! Keep up the good work!

2009-04-08 @ 00:18:01
Postat av: fashionbycsn

phil: kul att du uppskattar bloggen :) gör som sagt var mitt bästa

2009-04-08 @ 01:09:04
URL: http://fashionbycsn
Postat av: Jocke

Bra inspiration som vanligt. Funderar lite på sandalerna från asos, dock lär väl frakten ligga på 200kr (dyrare på skor och jackor). Kan även säga att Tissoten är riktigt fin och en bra klocka för den som vill ha något enkelt i en rimlig prisklass.

2009-04-08 @ 14:25:59
Postat av: fashionbycsn

Jocke: jo frakten kan ju bli i dyraste laget men beställer du för över 50 pund kan du knappa in

APRILDELIVER så slipper du frakten iallafall!

2009-04-08 @ 14:44:08
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/
Postat av: Din brud

Jag skulle gärna följa med dig på utekväll i de där kläderna! Men sandalerna.. nä, då skulle jag låtsas att jag inte känner dig!

2009-04-09 @ 13:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0