kläder till studentskiva

idag hinner jag inte knåpa ihop en outfit så slänger därför upp min egen som jag tänkt bära på min flickväns studentskiva. ber om ursäkt för kvaliten på bilderna, min kamera verkar inte vilja fungera som den ska (som all annan teknik här hemma!) så fick använda mobilen. är det något plagg ni vill se bättre så kan jag försöka fixa bättre bilder!



Kavja H&M
Skjorta med fransk manchett H&M
manchesterbyxor Filippa K
Flätat läderbälte Zara
Skor dexters, köpta på ebay
fluga inköp idag på Filippa K second handbutik på hornsgatan
fickur kaplans auktioner
manchettknappar bläck (MQ)
bröstnäsduk bläck (MQ)

Kommentarer
Postat av: Jens

Manchesterbyxor på studenten är du galen? Det är ju ett höstplagg om något! Vinrött är kanske inte den bästa vårfärgen heller och färdigknutna flugor ser bara clownigt ut, speciellt de där små. Nej, jag gillar den här bloggen och nickar medgivande åt mycket du lägger upp men det här var fel från början till start enligt mig! Flugan passar inte skjortkragen heller. Insisterar du på en minifluga ska du ha en skjorta med låg krage. Det grova skärpet känns inte heller speciellt somrigt.

2009-04-15 @ 18:33:19
Postat av: Anonym

flugan kunde varit lite större men annars ser jag inget fel i klädseln. perfekt passform verkar det vara. Men som sagt bilderna sög (tyvärr den mest passande beskrivningen) vilket gör inlägget lite meningslöst. Dock ser jag gärna någon outfit igen.



Annars som vanligt, en kalasblogg för oss som lever på csn;)

2009-04-15 @ 22:58:41
Postat av: jimmy

jens: ´manchesterbyxor är kanske tveksamt, men mitt problem var att kostymbyxorna var rejält smutsiga och det var mitt enda val, jag ser inge problem med att köra manchester på våren dock och vinrött ser jag som en året runt färg.

däremot håller jag med om att skjortkragen är en aning bred för flugan men ser inget fel i färdigknutna! skärpet är inte särskilt grovt även om det ser så ut.



anonym: jag gillar att flugan är så smal, ber om ursäkt för bilderna!

2009-04-16 @ 03:38:11
Postat av: jimmy

jens: föresten, det här är inte till studenten utan igår hade min flickvän studentskiva, alltså middag och fest med hennes klass!

2009-04-16 @ 21:24:13
Postat av: industribolaget



Stiligt!



Mvh



Samuel

2009-04-17 @ 15:30:40
Postat av: olivia

åh en riktigt bild, vad kul!

gillar fickuret mkt fin touch.

2009-04-18 @ 21:50:02
Postat av: jimmy

olivia: fickuret är väldigt fint och egentligen min flickväns men snodde det för kvällen haha. ber om ursäkt för bilderna dock!

2009-04-19 @ 03:14:28
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; härligt :)

det går!

gör du då?

2009-04-19 @ 03:18:26
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

inget större fel på bilderna!

du borde definitivt ta hennes saker oftare isf ^^

2009-04-20 @ 16:44:59
Postat av: jimmy

anonym: jo kanske det, iof. var det jag som köpte det åt henne men får kanske rota igenom hennes garderob haha

2009-04-20 @ 17:13:28
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/
Postat av: markus

tjenixen, vad e det för märke/modell på de ljusa jeansen som du tagit med under rubriken 'min fem "måste" plag'?



Tack!



2009-04-21 @ 09:45:37
Postat av: jimmy

hej!

Jeansen är från H&M och finns bla. på deras hemsida!

2009-04-21 @ 12:26:31
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0