Inlägg nr 100

Tiden har gått fort och nu är vi framme vid inlägg nummer 100.
Jag tänkte att mycket av inläggen har varit ganska preppyinfluerade och självklart ska detta inlägg följa samma tema, det är kanske inte så flashigt som man tycker inlägg nummer 100 borde vara men sånt e livet.
Med dessa kläder ser jag mig själv sitta i skolans bibliotek när jag får ett samtal av en vän att vi ska ut och att alla är påväg till honom, vilket betyder att det inte finns någon tid att åka hem och byta om.

I verkligheten firas detta med att avrunda pluggandet för kvällen så att jag hinner vila upp mig inför korpenpreimären imorgon!

(föresten så påpekade min flickvän att tailorstore mallen till skjortorna ser ut att ha lite ölmage vilket är rätt roligt!)


Ralph Lauren bommulkavaj (storlek 40) via ebay just nu ca 200 kronor + frakt (kontakta säljaren för info)

Chinos H&M 198 kronor

Buttondownskjorta http://www.tailorstore.se/ 298 kronor

virkad slips Ebay.com köp nu pris + frakt ca 110 kronor

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=310134981505#ebayphotohosting

Vit bröstnäsduk ebay.com köp nu pris ca 100 kronor inkl frakt

Skor från bostonian via ebay.com köp nu pris + frakt ca 800 kronor

Klocka från seiko via kaplans 420 kronor

Skärp http://www.belutoutlet.com/ ca 50 kronor + frakt

Mousserande Amadeus från Åkessons vin 62 kronor på systembolaget


Kommentarer
Postat av: simon

keep up the good work!

2009-04-23 @ 13:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0