drömmar om hemlig agent

I natt drömde jag att jag jobbade som hemlig agent, det var inte riktigt i stil med James Bond men mitt jobb gick ut på att hämta och lämna viktig information till diverse människor, det jag kommer ihåg bäst utav min dröm var att jag satt på ett litet fik i rom för ett kort "möte" med någon. När jag vaknade började jag grubbla lite på hur jag själv skulle klä mig om jag nu jobbade som hemlig agent, jag kom fram till att stiligt men diskret skulle vara ledorden. Iklädd dagens kläder ser jag mig sittandes på något litet fik nere i italien sippandes på en espresso och läsandes tidningen medan jag avaktar inför nästa order!


Slips Ebay.com köp nu pris ca ca 110 kronor inkl frakt

Kavaj uniqlo ca 500 kronor

Skjorta H&M 198 kronor

Byxor Laredoute.se 429 kronor

Skor Ebay.com just nu ca 90 kronor (+ ca 300 kronor i frakt)

Väska ebay.co.uk ca 1000 kronor (+ ca 200 kronor i frakt)

Vit bröstnäsduk ebay.com ca 100 kronor inkl frakt

glasögon http://www.asos.com/ ca 120 kronor



Kommentarer
Postat av: Chrille

Länkningen var ett självklart val!



Tack för kommentaren om tatuering är väldigt nöjd själv, är också trött på tribals m.m.

Och tack för informationen om Marcus :)



Keep up the good work!

/Chrille

2009-04-21 @ 17:51:51
URL: http://chrillet.blogg.se/
Postat av: Markus

Jag vill bara säga att det är en förträfflig blogg detta. Här får man inspiration till både lättburna och billiga outfits. Keep it up!

Sen måste jag passa på att skryta om mitt senaste fynd oss snåljåpar emellan. Hittade nämligen ett par riktigt schyssta brogues på myrorna för 30:-!

2009-04-21 @ 18:50:08
Postat av: jimmy

Chrille: kul att du tycker det, härligt för övrigt att jag hittade Dunbergs blogg via din blogg! har saknat honom lite sen han skrev för king.



Markus: tack för dom fina orden! Härligt kap för övrigt 30 kronor för ett par skor är ju riktigt grymt! sen tycker jag nog inte att man ska ses som snåljåp för att man gärna handlar "billigare" kläder :), som sagt var jag har i snitt 10 000 kronor att leva på per månad och ska betala hyra, käk m.m då finns det inte så mycket över till svindyra skor m.m

2009-04-21 @ 21:18:04
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0