chinos på 3 sätt

fick en fråga om man kan använda chinos utan att klä sig östkustpreppy och visst kan man det, här kommer tre olika utstyrslar för olika stilar, en mer ledig, en uppklädd och en som blev en blandning mellan brittisk och amerikansk preppy.

Jag gillar t-shirtens kortare ärmar som passar perfekt till sommaren när man börjat få lite färg, gillar också skorna från din sko som enligt mig är några av dom snyggare tygskorna jag sett i år (syns inte så bra på bilden dock)





Chinos H&M 298 kronor

T-shirt topman ca ca 150 kronor
skor dinsko 299 kronor

Skärp fred perry via asos ca 400 kronor

Hatt topman ca 200 kronor

solglasögon topman ca 140 kronor

Väska ebay.com just nu ca 100 kronor


En perfekt klädsel för en dag i skolan/på kontoret eller liknande välklätt men ändå inte överklätt helt enkelt.
Åter igen är seiko scuba klockan med pepsiring med, jag tycker att det är en av dom snyggaste dykar/sporturen i den prisklassen!

chinos H&M 298 kronor

ofodrad mörkgrå linnekavaj H&M 498 kronor
Vit skjorta www.tailorstore.se 349 kronor

Skor Loake higham 960 kronor

Slips www.regimentalties.com ca 150 kronor
Skärp H&M 149 kronor

vit bröstnäsduk pocketsquares@amazon 50 kronor

Portfölj ebay.com just nu ca 300 kronor

Klocka Seiko scuba ebay.com köp nu pris ca 1200 kronor



den här klädseln kräver en hel del av sin bärare, men lyckas man tror jag det blir hur coolt som helst, gillar verkligen den gröna skjortan från H&M, den passar perfekt som sommarskjorta


Chinos H&M 298 kronor

fluga http://www.tiewarehouse.co.uk 15 pund

skor www.asos.com ca 500 kronor

strumpor www.asos.com 50 kronor

Bälte asos ca 120 kronor

Klocka www.kaplans.se 360 kronor

Väska ebay.com köp nu pris ca 650 kronor



 


Kommentarer
Postat av: kalle

kladd Jimmy... Fräs på med lite tips om olika vårskor!

2009-04-16 @ 22:25:22
Postat av: jimmy

Kalle: jag drog ju ett inlägg med converseliknande skor för din skull ju haha, sen om du kollar typ 1-2 månader tillbaka så finns det rätt mycket sånt

2009-04-16 @ 22:41:26
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/
Postat av: Kalle

Ja men vill se mer och orka kolla på gammalt ;) Det ska va nytt och fräscht.. Har ju filat fötterna nu och smort in mig ;)

2009-04-16 @ 22:50:43
Postat av: jimmy

kalle: haha får väl knåpa ihop lite extra i helgen om jag hinner då hahaha :)

2009-04-16 @ 23:17:00
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/
Postat av: kalle

spela inte upptagen ;) Kladd jimmy

2009-04-17 @ 02:00:47
Postat av: Frippe

Den där rosa kavajen kan verkligen vara riskabel att bära upp. Men vad tråkigt det skulle vara om ingen vågade sticka ut med sin klädsel.

2009-04-17 @ 07:55:54
URL: http://www.pityful.blogspot.com/
Postat av: Anonym

portföljen och väskan var inte fel! Värkar finnas många kap på ebay.

2009-04-20 @ 19:08:26
Postat av: jimmy

frippe: precis min tanke!

anonym: ja du det finns sjukt mycket på ebay om man okrar leta!

2009-04-20 @ 19:30:45
URL: http://fashionbycsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0